Najčešće postavljana pitanja

  1. Zakazao sam servis svog vozila preko kontakt forme na sajtu. Nisam dobio nikakvu potvrdu od strane vašeg osoblja. Šta da radim?
  2. Zakazao sam servis svog vozila u određeno vreme, na dan koji je unapred dogovoren sa vašim osobljem. Nažalost, neću biti u mogućnosti da se pojavim zbog obaveza koje su iskrsle. Da li mogu da promenim/otkažem svoj termin i kako da to učinim?
  3. Kupio sam sve potrebne delove za servis/intervenciju na svom vozilu. Da li je kod vas moguća ugradnja i šta je potrebno da učinim kako bih zakazao intervenciju na vozilu?
  4. Da li TRIO Motors garantuje za delove koji nisu kupljeni preko vaše službe prodaje, a ugrađuju se u vašem servisu?
  5. Koja je cena radnog sata mehaničara u TRIO Servisu i da li zavisi od godišta vozila?
  6. Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade veliki servis na mom autu?
  7. Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade mali servis na mom autu?
  8. Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade generalnu popravku motora na mom autu?
  9. Da li mogu i na koji način da izvršim reklamaciju na vaš rad ukoliko nisam zadovoljan uslugom i koliko dugo posle intervencije na vozilu?
  10. Kakve garancije pružate za mehaničarske i sve ostale radove na vozilu?
  11. Kako mogu da platim usluge TRIO Servisa? Da li je moguće odloženo plaćanje, plaćanje karticama i sl.?
  12. Imam iznenadni kvar na svom vozilu, te nisam mogao da zakazem pregled vozila u servisu i otklanjanje kvara u dogledno vreme, da li mogu nekako da budem primljen po hitnom postupku zbog odlaska na put?
  13. Imao sam kvar sa svojim vozilom na putu. Auto se nalazi na određenoj udaljenosti od TRIO Servisa, da li možete rešiti problem na terenu, ili da vozilo prevezete do vašeg servisa kako bi kvar bio dijagnostifikovan i otklonjen?
  14. Da li ugrađujete polovne delove u vozila na zahtev klijenata?
  15. Hoću da kupim rezervni deo preko TRIO Motors prodaje, da li delove šaljete poštom ili kurirskim službama?
  16. Kojim danima funkcionise kurirska služba?
  17. Poslat mi je deo kurirskom službom, a nisam dobio fiskalni račun uz to. Zašto?
  18. Da li je potrebno da upatim avans prilikom kupovine rezervnih delova?
  19. Pogrešno ste mi odredili deo, moj mehaničar ne može da ga ugradi, da li mogu da ga vratim nazad i zamenim za drugi koji mi je potreban?
  20. Imam kod sebe zamenski deo koji mi je potreban, nemam njegovu oznaku i ne znam tačnu oznaku modela svog auta. Da li možete da mi po uzorku pronađete deo koji je neophodan?
  21. Da li su TRIO Motors i TRIO Servis različite firme?
  22. Da li je potrebno da lično kupim delove u prodavnici TRIO Motorsa u Futoškoj ulici, te da zajedno sa njima odem u servis na ugradnju?
  23. Da li su delovi koji se ugrade u TRIO Servisu skuplji nego u TRIO Motors prodavnici?
  24. Kontaktirao sam službu prodaje TRIO Motorsa, gde sam poručio određene delove. U međuvremenu sam saznao da imate i servis. Da li je potrebno da ponovim postupak poručivanja delova preko servisa?
  25. Da li TRIO Motors i TRIO Servis pružaju usluge prodaje delova i servisiranja i brendovima koji ne spadaju u “azijatski program” (japanska i korejska vozila)?
  26. Kako funkcioniše proces reklamacije dela?
  27. Želim da svoje vozilo zamenim po sistemu “Staro za novo”. Da li naplaćujete pregled i evaluaciju vozila?
  28. Želim da zamenim svoje postojeće vozilo novim, šta nudite iz programa prodaje novih vozila?
  29. Da li postoje neke kreditne olakšice (kreditiranje i lizing), pri zameni vozila po sistemu “Staro za novo”?
  30. Da li nudite garanciju (i kakvu ako da) prilikom kupovine “TRIO Motors certified” vozila?
  31. Želim da izvršim pregled vozila pre kupovine u TRIO Servisu. Da li pregled vozila vršite na terenu?
  32. Da li prilikom pregleda vozila pre kupovine u vašem servisu garantujete za poreklo vozila, i da ono nije kradeno?
  33. Na koje sve načine mogu da stupim sa osobljem iz servisa ili zakažem servis?
  34. Na koji način mogu da stupim sa službom prodaje delova TRIO Motorsa?
  35. Koje je radno vreme TRIO Motorsa i TRIO Prodaje delova?
Zakazao sam servis svog vozila preko kontakt forme na sajtu. Nisam dobio nikakvu potvrdu od strane vašeg osoblja. Šta da radim?

U slučaju da niste dobili povratnu infomaciju postoji mogućnost da je e-mail završio u vašem Spam ili Junk folderu. Ukoliko u roku od 24h ne dobijete povratnu informaciju o zakazivanju servisa (osim vikendom), kontaktirajte nas direktno putem telefona.

Zakazao sam servis svog vozila u određeno vreme, na dan koji je unapred dogovoren sa vašim osobljem. Nažalost, neću biti u mogućnosti da se pojavim zbog obaveza koje su iskrsle. Da li mogu da promenim/otkažem svoj termin i kako da to učinim?

TRIO Servis, u cilju što efikasnijeg rada, sve termine i servisne popravke planira unapred. Ukoliko ste zakazali termin servisa i niste u mogućnosti da se pojavite u naznačenom vremenu, neophodno je da nas obavestite o tome – pozivom na telefon TRIO Servisa najkasnije 24h ranije kako bi otkazali termin.

Kupio sam sve potrebne delove za servis/intervenciju na svom vozilu. Da li je kod vas moguća ugradnja i šta je potrebno da učinim kako bih zakazao intervenciju na vozilu?

U TRIO Servisu obezbeđujemo uslugu ugradnje delova koji nisu kupljeni u našoj prodavnici. Za servisne usluge ugradnje delova ovog tipa, TRIO Servis obezbeđuje potrebnu garanciju na rad, dok su za kvalitet delova odgovorni prodavac delova i krajnji klijent. Servisni savetnici, na osnovu dugogodišnjeg iskustva, mogu dati svoju procenu delova i njihovog kvaliteta, međutim, o samoj ugradnji dela klijent donosi krajnju odluku.

Da li TRIO Motors garantuje za delove koji nisu kupljeni preko vaše službe prodaje, a ugrađuju se u vašem servisu?

Ne, TRIO Motors ne može garantovati za delove koji nisu kupljeni putem zvanične prodajne mreže. TRIO Motors obezbeđuje neophodnu garanciju na rad prilikom ugradnje delova ovog tipa.
Puna garanacija na delove odnosi se isključivo na delove nabavljene putem naše prodajne mreže. Radi se o delovima čije je poreklo poznato i strogo kontrolisano, za čiji kvalitet možemo garantovati od početka nabavke do kraja, odnosno, samog procesa ugradnje dela u servisu.

Koja je cena radnog sata mehaničara u TRIO servisu i da li zavisi od godišta vozila?

Da, cena radnog sada u TRIO Servisu zavisi od godišta i vrste vozila, i u tom pogledu, razlikujemo 4 kategorije vozila:

  • Kategorija vozila 2004 – 2017
  • Kategorija vozila 1996 – 2004
  • Kategorija vozila 19.. – 1996
  • SUV, Teretna i Terenska vozila
Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade veliki servis na mom autu?

Dužina trajanja velikog servisa zavisi prvenstveno od konstrukcije samog vozila:

  • Za vozila jednostavnije konstrukcije dovoljno je 3 radna sata
  • Za vozila komplikovanije konstrukcije neophodno je (u nekim slučajevima) i 8 radnih sati

U praksi, tokom jednog radnog dana, odnosno, za vremenski period od 8 radnih sati, ukoliko ne dođe do nepredviđenih okolnosti, veliki servis može biti procesuiran za 95% vozila.

Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade mali servis na mom autu?

Dužina trajanja malog servisa (bez ugradnje filtera goriva u rezervoaru) u praksi traje 1 radni sat.
TRIO Servis uz mali servis praktikuje i obavljanje kontrolnog pregleda koje obuhata:

  • Kompletan pregled vozila
  • Proveru ispravnosti vozila
  • Procenu eventualnih ulaganja
  • Procenu neophodnih popravki
Koliko je vremena potrebno vašim mehaničarima da odrade generalnu popravku motora na mom autu?

Generalna popravka motora predstavlja kompleksnu servisnu intervenciju koja zavisi od:

  • Tipa vozila
  • Neophodnih delova na stanju
  • Procesa mašinske obrade glave i bloka

Ukoliko su svi potrebni delovi na stanju, i proces mašinske obrade glave i bloka bude brz i efikasan, generalna popravka motora može biti završena u roku od 7 dana.
U suprotnom, 10 do 14 dana je optimalni vremenski period neophodan za popravku motora.

Da li mogu i na koji način da izvršim reklamaciju na vaš rad ukoliko nisam zadovoljan uslugom i koliko dugo posle intervencije na vozilu?

Garancija na servisne usluge TRIO Servisa iznosi 6 meseci/10.000km. Problem sa ugradnjom delova se u praksi (95% slučajeva) primeti već u prvih 1.000km. U tom slučaju, najbolje je odmah dovesti vozilo u naš servis. TRIO Servis vrši popravku primećenih nepravilnosti BESPLATNO u garantnom roku.

Kakve garancije pružate za mehaničarske i sve ostale radove na vozilu?

TRIO Servis pruža garanciju za sve operacije i radove na vozilu u periodu od 6 meseci od datuma servisne intervencije.

Kako mogu da platim usluge TRIO Servisa? Da li je moguće odloženo plaćanje, plaćanje karticama i sl.?

Plaćanje servisnih usluga u TRIO Servisu možete obaviti na sledeći način:

  • Gotovinom
  • Kreditnim karticama
  • Putem čekova
  • Žiralno
Imam iznenadni kvar na svom vozilu, te nisam mogao da zakazem pregled vozila u servisu i otklanjanje kvara u dogledno vreme, da li mogu nekako da budem primljen po hitnom postupku zbog odlaska na put?

TRIO Servis zakazuje termine i do 7 dana unapred, te je stoga čest slučaj da su naši kapaciteti već popunjeni danima unapred.
Servis u ovim situacijama ipak izlazi u susret klijentima, i to na sledeće načine:

  • Vozilo možemo prihvatiti radi brze dijagnostike kvara
  • Ukoliko se radi o manjem kvaru, serviseri TRIO Servisa kvar mogu otkloniti u roku od 48h

U slučaju da je dijagnostikom utvrđeno da je kvar veći, te da je neophodna zamena delova, klijent mora zakazati adekvatan termin za popraku, jer servisne aktivnosti, u ovom slučaju, nije moguće izvršiti u kratkom vremenskom roku.

Imao sam kvar sa svojim vozilom na putu. Auto se nalazi na određenoj udaljenosti od TRIO Servisa, da li možete rešiti problem na terenu, ili da vozilo prevezete do vašeg servisa kako bi kvar bio dijagnostifikovan i otklonjen?

TRIO Servis poseduje mobilnu servisnu službu koja na poziv vrši uslugu izlaska na teren. Ukoliko se kvar ne može otkloniti na licu mesta, TRIO Servis poseduje sopstveno vučno vozilo koje može prevesti vaše vozilo do našeg servisa na dalju popravku.

Da li ugrađujete polovne delove u vozila na zahtev klijenata?

TRIO Servis pruža mogućnost nabavke i ugradnje polovnih delova na zahtev klijenata. Zahvaljujući dugogodišnoj saradnji sa partnerima i dobrim poslovnim odnosima možemo na zahtev nabaviti polovne delove. TRIO Servis obezbeđuje garanciju na svoj rad, odnosno ugradnju delova, ne i za same delove. Kod ozbiljnijih kvarova, klijentima se prepušta samostalna nabavka delova, ukoliko iste ne žele da kupe putem naše prodavnice. Takođe, i na ove delove ne postoji predviđena garancija na kvalitet.

Hoću da kupim rezervni deo preko TRIO Motors prodaje, da li delove šaljete poštom ili kurirskim službama?

TRIO Motors ima razvijenu saradnju sa kurirskim službama, posebno sa BEX i AKS.
Kurirske službe rade po sistemu pouzeća. Kada poručite deo, kurirska služba vam paket isporučuje na adresu koju ste dostavili, u većini slučajeva već tokom sutrašnjeg dana.
Cena paketa obuhvata cenu odabranog dela, uvećanu za troškove dostave koja se tarifira po težini i veličini paketa. Ukupan iznos paketa plaćate kuriru po dostavljanju pošiljke na vašu adresu.

Kojim danima funkcionise kurirska služba?

Slanje paketa moguće je radnim danima, odnosno u periodu ponedeljak – petak.
Paketi poslati radnim danima stižu tokom sutrašnjeg dana bilo gde na teritoriji Republike Srbije. Paketi poslati petkom isporučuju se u subotu.

Poslat mi je deo kurirskom službom, a nisam dobio fiskalni račun uz to. Zašto?

Slanje računa uz pošiljku zahteva prethodnu napomenu pre slanja.
Fiskalni račun (i gotovinski) biće poslat po izvršenom preuzimanju od strane klijenta i po uplati novca od strane kurirske službe. Ovaj proces može trajati i do 7 dana. Po primanju novca TRIO Motors pristupa izdavanju računa i slanju istog poštom.

Da li je potrebno da upatim avans prilikom kupovine rezervnih delova?

Avans prilikom kupovine rezervnih delova neophodan je za originalne delove (delove limarije, svetlosne grupe) i sve ostale specifične delove ili delove koji ne spadaju u potrošni materijal. Minimalni iznos avansa iznosi 50%.
*U zavisnosti od specifičnosti određenog dela iznos avansa može biti i veći.

Pogrešno ste mi odredili deo, moj mehaničar ne može da ga ugradi, da li mogu da ga vratim nazad i zamenim za drugi koji mi je potreban?

Po utvrđenom propustu TRIO Servis izvršiće zamenu dela koji se odnosi na vaš automobil. Razlika u ceni, ukoliko postoji, biće nadoknađena.

Imam kod sebe zamenski deo koji mi je potreban, nemam njegovu oznaku i ne znam tačnu oznaku modela svog auta. Da li možete da mi po uzorku pronađete deo koji je neophodan?

TRIO Servis ne praktikuje servisne zamene delova ovog tipa, jer se radi o najnepreciznijem načinu određivanja delova. Na zahtev klijenta TRIO Servis može na osnovu uzroka pronaći neophodan deo, uz klauzulu da je stepen tačnosti određivanja delova najniži.

Da li su TRIO Motors i TRIO Servis različite firme?

TRIO Motors je matična firma koja se bavi prodajom rezervnih delova i opreme kao i pružanjem raznovrsnog spektra usluga iz auto-sfere. Centrala TRIO Motorsa nalazi se u Futoškoj ulici, broj 102.
TRIO Servis je poslovna jedinica TRIO Motorsa i njena primarna delatnost je servisiranje vozila. TRIO Servis nalazi se Jablaničkoj ulici, broj 4.

Da li je potrebno da lično kupim delove u prodavnici TRIO Motorsa u Futoškoj ulici, te da zajedno sa njima odem u servis na ugradnju?

Lična kupovina delova u prodavnici TRIO Motorsa nije neophodna.
Zainteresovani klijenti mogu zakazati termin ugradnje delova putem zvaničnih kanala poručivanja (LINK).
TRIO Motors obezbeđuje kompletnu uslugu po sistemu „Delovi i servis vozila na jednom mestu“

Da li su delovi koji se ugrade u TRIO Servisu skuplji nego u TRIO Motors prodavnici?

Delovi čija se ugradnja vrši u TRIO Servisu imaju istu cenu kao i u TRIO Motors prodavnici.

Kontaktirao sam službu prodaje TRIO Motorsa, gde sam poručio određene delove. U međuvremenu sam saznao da imate i servis. Da li je potrebno da ponovim postupak poručivanja delova preko servisa?

Ponovno poručivanje nije neophodno.
Prilikom zakazivanja termina za ugradnju delova potrebno je da klijent ukaže da je proces poručivanja započet u TRIO Motors prodavnici kako bi serviseri pronašli porudžbinu u sistemu i izvršili preusmerenje porudžbine na TRIO Servis.

Da li TRIO Motors i TRIO Servis pružaju usluge prodaje delova i servisiranja i brendovima koji ne spadaju u “azijatski program” (japanska i korejska vozila)?

TRIO Motors prodaja delova poseduje širok asortiman delova koji je okrenut isključivo ka japanskim i korejskim brendovima.
TRIO Servis, sa druge strane, poseduje tehničke mogućnosti, neophodne sertifikate i alate, kao i tehničku dokumentaciju i dijagnostičku opremu potrebnu za servisiranje SVIH auto brendova, nezavisno od zemlje porekla, kao i nabavku pripadajućih rezervnih delova.

Kako funkcionise proces reklamacije dela?

Postupak reklamacije dela podrazumeva sledeće aktivnosti:

  • Neophodno je da klijent sa TRIO Motors sajta skine REKLAMACIONI OBRAZAC
  • Reklamacioni obrazac odnosi mehaničaru, odnosno servisu kod kojeg je ugradnja dela izvršena
  • Mehaničar popunjava obrazac odgovarajućim podacima i overava pečatom registrovanog servisa
  • Popunjeni registracioni obrazac se dostavlja TRIO Servisu na ekspertizu
  • TRIO Servis će pristupiti obradi zahteva klijenta i u roku od 7 dana odgovoriti na reklamaciju
Želim da svoje vozilo zamenim po sistemu “Staro za novo”. Da li naplaćujete pregled i evaluaciju vozila?

TRIO ne naplaćuje pregled i evaluaciju vozila prilikom zamene po sistemu „Staro za novo“.

Želim da zamenim svoje postojeće vozilo novim, šta nudite iz programa prodaje novih vozila?

TRIO Motors u svojoj ponudi poseduje komercijalne brendove: ISUZU i DFSK.

Da li postoje neke kreditne olakšice (kreditiranje i lizing), pri zameni vozila po sistemu “Staro za novo”?

TRIO Motors ima dugogodišnju saradnju sa bankama i lizing kućama, te na taj način može izaći u susret i obezbediti odgovarajuće kredine olakšice prilikom zamene vozila po sistemu „Staro za novo“.

Da li nudite garanciju (i kakvu ako da) prilikom kupovine “TRIO Motors certified” vozila?

TRIO Motors obezbeđuje garanciju na tehničku ispravnost prilikom kupovine “TRIO Motors Certified” vozila koja iznosi 6 meseci/10.000km.

 

Želim da izvršim pregled vozila pre kupovine u TRIO Servisu. Da li pregled vozila vršite na terenu?

TRIO Servis obezbeđuje pregled vozila (pred kupovinu) na terenu, međutim, ovakav vid pregleda ima svojih slabih strana, jer se pregledom na terenu efikasno mogu utvrditi samo osnovne stvari, poput stanja estetike i rada motora.
TRIO Servis preporučuje pregled vozila u servisu, na dizalici, što je jedan od najefikasnijih načina za utvrđivanje pravog stanja vozila.

Da li prilikom pregleda vozila pre kupovine u vašem servisu garantujete za poreklo vozila, i da ono nije kradeno?

Ekspertizu o poreklu vozila možete izvršiti preko Auto – Moto Saveza Srbije (AMSS), redovnom procedurom.

Na koje sve načine mogu da stupim sa osobljem iz servisa ili zakažem servis?

TRIO Servis možete kontaktirati ovde.
Servis možete zakazati online.

Na koji način mogu da stupim sa službom prodaje delova TRIO Motorsa?

Služba prodaje
Upit za rezervni deo

Koje je radno vreme TRIO Servisa i TRIO prodaje delova?

RADNO VREME prodaje delova
Radnim danima 08.00 – 17.00h
Subotom 08.00 – 14.00h

RADNO VREME servisa
Radnim danima 08.30 – 17.00h
Subotom 08.30 – 14.00h

Send this to a friend